La JSC participarà activament a les concentracions per denunciar l’emergència climàtica.

0
179

El nou Grup de Treball de Transició Ecològica es prepara per un setembre reivindicatiu amb activitats pròpies i participant de les mobilitzacions convocades per Fridays For Future.

Aquest dijous 5 de setembre s’ha reunit el nou Grup de Treball sobre Transició Ecològica de la JSC, conformat pels i les militants de l’organització juvenil que treballaran per generar debat, reflexió i activisme al voltant d’una de les principals banderes dels i les socialistes: l’ecologisme i la transició cap a una nova manera de relacionar-nos amb el nostre entorn.

Durant el mes de setembre hi ha diverses mobilitzacions convocades pel moviment internacional Fridays for Future, a les que la Joventut Socialistes de Catalunya s’hi sumarà i convocarà a participar-hi. El dia 20 hi haurà concentracions, bicicletades i diferents tipus d’accions arreu del territori català per demostrar que la lluita per la defensa del medi ambient és una qüestió descentralitzada i que cal treballar-la des de cada localitat. En elles participarà la JSC, així com en la vaga mundial pel clima que s’està organitzant a Barcelona el dia 27 de setembre a les 18h per denunciar l’emergència climàtica que patim al nostre planeta.

La segona activitat que celebrarà aquest grup de treball serà un taller d’activisme obert a tota la militància on es prepararan els materials que durà la JSC a les manifestacions dels dies 20 i 27 de setembre,

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here